Bebegim 4 ay 10 günlük 2 aydır hamakta sallanarak uyuyordu 3 bucuk aylık olunca bı haller oldu ozellıkle aksam uykularına dalamıyor her uykuya yatırmaya calısınca aglıyor aşı oldu dün şimdi asla hamakta uyumuyor bebek arabasında uyutmaya çalışıyorum yarım saat uyuyor maksımum bu durum gecıcı mı napcagını sasırdım bir akıl verin 😰