Dolunay4 Kızlar az önce olduk doktor ateş yapar dedi huzursuzluk dedi bugun kadar hiş aşıdan sonra ateş olmadı huzursuzluk oldu hep sizlerin nasıl geçti sonrası?
Ysnrrgnc Dolunay4 biz çok zorlandık ateş yaptı 2 gün, ilk güç çok zorladı çok ağladı hep uyudu uyanınca ağladı sürekli ıslak bez koyduk gece de uyumadık başında bekledik. 6 saatte bir yarım ölçek calpol dedi doktorumuz
614408eoa Dolunay4 bbekten bebege degisir hic bir sorun yasamadık biz sadce vurulan yet sis oluyo oda zaman la ovdukca gecti okadr
614408eoa Dolunay4 kolonya vurmayın demisti doktormuz enfeksiyon kapabilir zeytin yag yada hündistan cevizi yagı gbi kaygan biseyle ovun onu sürekli yapın aglicaktr ama yapın yine yoksa 1 ay kadr o sis kalıyo bacakta
Deletedmom320 Canım biraz soğuk kompleks yap. Calpolü de vakitlice verince kolay atlatır. Benim oğlumda da gece biraz ateş yaptı ama yarına hiçbir şey kalmaz Allah’ın izniyle.
614408eoa Dolunay4 bi sayısu yok sık sık yapın misal 1 saatte bir yaptkca kaybolcak sis bnm kızm cok aglardı insallah sizinli aglamaz bide o ası olan yere buz sürün acısını kızarıklıgnı alır
Ayse1989 Bizde bugun olduk huzursuzluk war sadece colpol verin dedi doktorumuz çay kaşığı kadar 6saate 1
614408eoa Dolunay4 en cok 2 güne gececek annesi merk etme endise de etme sen bacagına masaj yap bool bol
Dolunay4 Woody ben vermedim doktorum sonrada verirsin dedi sadece huzursuz şu an inşallah gece ateşimiz olmaz ben vhrulduktan 20 dakika sonra verdim ilaç
Woody Dolunay4 bana da doktorumuz hiçbir aşıdan önce verme ama ondan önce ver hatta prospektüsünde öyle yazıyor demişti. Korkuyorum bexerodan. İnşallah sıkıntısız atlatırsınız