Selamunaleykum arkadaşlar.Arkadaşımın bebegi 3.5 aylik suan. Ayaginda sallayarak uyutuyor normalde. Üç gündür ayaginda sallamak icin yastiga koydugunda aglamaya ve inlemeye basliyormus.Aglamaktsn kıpkırmızı oluyormus. En sonunda ds aglamaktan yorgun düşünce emerken memede uyuyuo kaliyormus sizce neden olabilir bir fikriniz var mi acaba