Dün gittim özel hastaneye giderken ateşim 36,5 tu arabada klimayo açmadık çarpmasın diye çok sıcak oldu hastaneye bi girdik ateş 38 dediler biz bakamayoz araştırma hastanesine gidin sonra döndük oraya gittik orda 2-3 kere ateşimi ölçtüler yine 36,5 muayene ettiler antibiyotik yazıp gönderdiler. Ne bi film ne bir test yapılmadı