Sbilgem hiç korkmayın bu çok normal birşeymiş hasta falan olduğundan değil yani bende en başlarda çok üzülmüştüm hasta ettim küçücük çocuğu diye ama doktor bebeklerin burun kıkırdakları doğduklarında tam gelişmemiş olur 1 yaşa kadar anca oturur burun doluluk hissi normal Kimi bebekte 6 aya kadar sürebiliyor demişti. Serum fizyolojik damlat burnuna bol bol ve çok tıkalı olduğu zaman günde 2 defa Sabah akşam gibi hafif hafif aspiratör ile temizleyebilirsin ama çok kuvvetli çekmeden. Çok sık ve kuvvetli yapmadığın sürece bir sorun olmaz korkma mesela sadece uyku önceleri temizleyip rahat uyuması için olabilir ama hergünde yapma sen yinede 1-2 gün ara vererek burnunun durumuna göre temizleyebilirsin