Merhaba anneler. Beslenme ve uykusu düzenli olan bebeğimin( beslenmemiz süperdi) huyları bi günde değişti. Ne bir şey yemek istiyor ne uyuyor arada emiyor o kadar. Geceyse hep memede kalmak üstiyor. Eline salatalık kuru ekmek fln verince kemiriyor azcık. Çıkacak dişte yok görünürde neden olabilir böyle? Fikriniz var mı?