ElifAsaf aşıdan sonra mı böyle oldu bizde yarın aşı olacağız korktum 🙄 ben hiç gaz damlası kullanmadım yediklerime dikkat ediyorum kızımda rahatlıkla çıkarıyor artık ilk başta çok zorlandık ama şimdi iyi ayağa kalkın yürüyün odada sırtını ovun yatağa uzandırın ayaklarını karnına doğru ittirin ayaklarını sıcak tutun ben sıcak tuttuğumdan beri kızım rahat inş geçer