damlac Kendimi bildim bileli adetim çok yoğun ve ağrılı geçer, bebek bezi kullanırım hep, evlendim Bi değişiklik olmadı 2 çocuk doğurdum yine değişmedi. Sadece doğum kontrol hapı kullandığım ay ağrım olmuyor ve kanamam da az geliyor. Emziriyorum, 8 ay sonra ilk defa adet oldum cerazette kullanıyorum, şükür ağrım yok ama bugün 8.gün ama maşallah Şelale gibi 🤷♀️