Öncelikle maşalaahhh. Benzer bir post açmıştım bebeğim uyanmıyor diye. 2 ay 5 günlüğüz bide dün gece deliksiz 4 saat uyudu ve ben şok 😂 neyse haliyle sürekli kontrol ettim felan şaşkınım yanii mutlaka iki saate kalkardı azıcıkda olda emer hemen uyurdu. Şeyi sormak istiyorum aramızda yaklaşık 1 ay var o zamanda da mı böyleydi bebeğiniz? Geceleri uyanması ne sıklıktaydı?