Prensesannesi2020 merhabalar cok olmus ama bende spınal sezaryen dogum yapalı 8 ay oldu belım agıyır o ayrı mesele ama ayak bıleklerım kopcak gbı agrıyor, tabanları yanıyor bazen ,bazen de kmlerce yurumus gbı agrıyor, bazen baldıra vuruyor ve cabuk uyusuyor baska sorunlarım da oldu artık onları yazmayım sızın durumunuz nasıl oldu