Merhabalar, buradaki yazıları okuya okuya bir düzen oluşturdum. Zor oldu ama yaptım. 10aylık olduk iyi gidiyorduk derken artık aynı saatte uyumak istemiyor direniyor gibi. Tabi zaten yaklaşık aynı saatledi. 9civarı yatardk. İki saate kadar geciktiriyor artık. Öneriniz nedir bırakayım istediği gibi mi uyusun saatinde ısrarcı mı olayım?