Arkadaşlar yıllardır öens dönemimde sancı çektim öyle böyle değil iğnelerle ilaçlarla geçirmeye çalıştım ne okul ne iş hep engelledi beni bu sancı en sonunda hamile kaldığımda bi oh dedim gerçekten dıgum yaptım birkaç yotu çok şükür bitti artık dedim ama 6 ay sonrasında yine başladı aynı şiddette çekiyorum ne yapacağım bilmiyorum şiddeti aynı hiçbişey değişmemiş sırf bu yüzden yumurtalıklarımı aldırmayı bile düşünüyorum önceden tektim şimdi çocuğuma bile bakamıyorum bu sancıdan Benin’le aynı şeyi yaşayan var mı ne yapacağız böyle