Fatma62 doktorunuza yazın bizde 9 günlüğüz iştah sıkıntısı yoktu ama iki gün kaka yapmadı bende mama ve süt sağıp veriyorum doktor 3 güne kadar bekle yapmazsa gel demişti ama iki defa yaptıysa sıkıntı yok yememesi sıkıntı bana kabızlık hissedersen mamasına yarım çay kaşığı zeytin yağı katabileceğiöi söyledi bide her mama arkasına bir çay kaşığı su vermemi ihmal etmemi söylemişti