Bir de yatağında hep çapraz halde olunca uyanıyor , başı yatağın kenarına denk geliyor çapraz olunca , kendisini daha da ileri atamadığındanda mı uyanıyor acaba diyorum , ama şuan ki yatak ölçümüz ideal , bebek karyolası adı üstünde, sizlerde var mı öyle bir durum uykuda , büyük yatak yaptırdım ama çocuk odasında henüz çok çok erken alamam kendisini oraya da .