Aysada Selam. Ben de çok çektim bundan ama tesadüfen keşfettiğim şeyle artık ağrı duymuyorum. Bebeğim göğüs ucunu kavrayıp ilk sütü çektiğinde aşırı acı duyuyordum ama emmeye devam ettikçe o ilk ağrı biraz hafifliyor gibiydi. Kendimi telkin ediyordum ilk başta acısa da geçecek falan diye. Sonra düşündüm madem bebeğim sütü ilk çekişinde epey bi güç uyguluyor ben de çekeceği ilk sütü basit bi manuel pompayla çekip göğüs ucuna getireyim de akış kolay olsun. Bunu bir denedim iki denedim derken fark ettim ki eskisi kadar acı duymuyorum. Alışkanlık haline getirdim her emzirmeden önce ilk sütü pompayla çekip ucuna getiriyorum bebeğimin çekmesi çok daha kolay oluyor ve ağrı, yara, kanama vs. olmuyor kesinlikle.