Selinsu1 7 aylik oldu kizim philips avent ultra soft kullaniyoruz 0-6 ay. Acaba ne zaman 6-18 ayligina gecmek gerekiyo yada hic gecmesek olur mu bilemedim
Sallabas Selinsu1 geçmeniz lazım ama umarım geçişiniz kolay olur . Ben çok zorlanmıştım çocuklarım kabul etmediler . neredeyse bir ayımı aldı 6-18 aylık emziğe alıştırmam .
iyikianneyim61 Selinsu1 ben 6 18 ini aldım ama malesef kabul etmiyor baya buyuk geliyor hala 0 6 ayini kullaniyo😑😑onduzda uyumuyo mecbur kucugunu veriyorum
AybarsMomy Selinsu1 benim bebeğim daha küçük 2 aylık ama kimden duyduysan avent emzikte bebekler büyüğüne geçmek istemiyor öğürüyor kabul etmiyor 🤦🏼♀️ bende avent kullanıyorum ama büyüğüne kabul etmezse diye de aklım karışıyor. Gerçi zaten benm bebrğim sadece uykuya dalarken veriyorum sonra atıyor ağzından.☺️
Dadam Selinsu1 ultra Air kullanıyoruz biz de 7 aylık ama hala 0,6 çünkü diğeri büyük geliyo öğürüyo 😔 sadece uykuya geçişte kullandığımız için emziği bırakır dşye korkup 0.6 yı veriyorum
calikusu Ne, zaman, geçilir bilmiyorum tam, olarak da eğer küçük emzik kullanırsan daha direk büyük emzik alırsan, zamanından önce dış ve çene yapısıni çok etkiler
attbianne Selinsu1 bende 6 aylıkken almıştım öbür 0 6 ay küçük gelmeye dudağını sarkittirmaya başlamıştı ama almadı 6 18 aylık olanı öğürdü ısrar etmedim ara ara denedim 7 aylıkken aldı
Senemasil Selinsu1 geçmen lazım canım benimde oğlum 7 buçuk aylık ve ben 7.aya girdiğim gibi değiştirdim büyüttüm ağız yapısı ve emmesi içinde sıkıntı benim oğlum ememiyordu küçüğü artık zorlanırım diye de korkma ben aldığım gibi kaynattım ağzına soktum aldı direk