Bayanlar biraz uzun olucak şimdiden kusura bakmayın lütfen . 37 haftalık doğum yaptım kızım sarılık oldu 10 gün öyle mahvolduk sonradan göz kanalı tıkanıklıgı oldu birde öyle şeyler yaşadık 3 aylık oldu reflüsü olduğunu öğrendik öyle böyle değil aruzdan burundan ksuuyor 4. Ayda red başladı mama veriyorum ben hiçbir şekilde biberon almadı 6.aya kadar hep kaşık ve şiringa ile besledim oda içtiği 80-90 I geçmezdi ek gıdaya başladım kusmaları iyice çoğaldı ilaç kullandık hala geçmedi artık psikolojim ciddi anlamda bozuldu doğdu doğalı hep tek baktım kızıma hiçbir şekilde bir kişi dahi yardımcı olmadı evde artık ne yatak yorgan kaldı ne de kıyafet gün boyu ona birseyler yedirmekle uğraştım hep zar zor yiyor ve yedigini de kusuyor boy güzel ama kilo çok geride ne yapıyorsam olmuyor gecemi gündüzüme koymuşum yok olmuyor ne bir kahvaltı yapabiliyorum ne bir öğlen yemeyi tüm gün aç aç sadece kızıma bakıyorum şimdi 10 gün sonra yaşına girecek hala ksuuyor ve hiçbir şekilde durmuyor çok hareketli inanılmaz yani öyle böyle değil poposu 1 saniye yerinde durmaz banyo yaptırana kadar canım Çıkar üstünü giydirene kadar atla karayı seçiyorum resmen yemek saatlerimiz resmen kabus zar zor yediriyorum . Çok mızmız gün boyu sadece ağlıyor durmuyor oyun oynuyorum etkinlik yapıyorum vs olmuyor . Anneliğimi daha bir kez yaşayamadım bir gün olsun . 1 yıl oldu şöyle bi kızımı alıp bi dısarıya bir yere oturmaya gidemedim her günüm kabus oldu ben ne yapıcam ne edicem artık bilmiyorum bu nasıl birsey gerçekten coooookkkkk yoruldummmm. Yasıtlarının yanında minicik durmasına mı üzüleyim yememesine mi yedikten sonra kusması mi yerinde bir dakika durmamasına mi memnun edemememimi çok caresizim ya düşünmekten kafayı yedim .