Evimize ilk defa bir misafir aldik koronadan beri. Onlar da bir gece iki gun kaldilar. 3 gun once de gittiler. Dun ikisinin de korona testi pozitif cikmis. Kuvvetle muhtemel biz de olduk 😔. Evde ben eşim ve 1 yaşinda bebegimiz var. Ev karantinasina aldik kendimizi. Su an sadece biraz halsizlik var. Bir de bu gece sicak basti sanki terliyoruz. Bebek konusunda endiseliyim.
Virus konusu asla ihmale gelmiyor, bir kere ihmal ettik ve tum emeklerimiz yerlebir oldu.
Hem bebek hem bizim açımızdan surec hakkinda bilgisi olanlardan tavsiyeler bekliyorum. Simdi ne olacak 😔