Merhaba anneler normal doğum yapalı 26 gün oldu 1 hafta önce biraz kabız gibi olmuşum ayıptır söylemesi. Tuvaletimi yaptım herneyse popom birazda acımıştı. O günden beri popomda kaşıntı oluyo. Bazen çıldırcak gibi oluyorum. Sizce bu t kaşıntı tahrişten ötürü olabilir mi. Böyle doğumdan sonra makatta kaşıntı yaşıyan var mı