Konu nerelere çekilmiş. B
cansurellaaaaaaaa siz benim işimi nasıl yaptığımı nereden biliyorsunuz bir. İkincisi 3 ay yatan öğretmen yok.hazmedemeyenlerin dilinden düşmeyen bir cümle. Ha öğretmen maaşımı alabilmek için + 4 yıl okudum, KPSS den başarılı oldum 15 yıldır da 4 ü Doğu görevi olmak şartıyla hizmet veriyorum. Hali hazırda özel eğitim öğrencilerine milyonluk projeler yazıyorum. Evimden bile çalıştım. Doğum iznimde bile bırakmadım peşini. Ha doğum parasına gelince bir çocuğa verileler 400 TL ki bu ikinci çocuğa, verilen 300 TL çocuğunuzun bir aylık be veya mama parası bile değil. Ben maaşımı hiçbir zaman azımsamam. Allah’a şükrederim ama doğum parası tamamen göstermelik. Ha şu korona günlerinde öğretmenleri yatarak para kazanmayla yargılananlar şimdi okullar açılsın diye bekliyorlar. Ne devletime ne mesleğime tek kelime ettirmem.