Kubrahafsa Gündüzleri lazımlığa yapıyoruz 20 gün oldu ilerlememiz güzel ama gece nasıl bi yol çizmemiz gerek uyanırsa uyumazsa yapmaz neler bekliyor bizi
nazo58 Kubrahafsa ben o uyusuda gece kendim yatmadan once tuvalete goturdum kizimi… altina da naylon serdim inun ustune bi battaniye ustunede carsaf… ben uyumadan götürdüğüm icin tekrar uyanma ihtiyaci cok hissetmiyor… tabi bazen kacirdigi oldu ama oda alisti zamanla..m
Asyaglck Kubrahafsa onu sizin gözlemlemeniz gerekiyor. Gece altını ıslatan bir bebek mi bezi nasıl oluyor diye takip etmelisiniz. Bizde 5 gündür başladık tuvalet eğitimine geceleri de bezlemiyorum
YYSUSAM Kubrahafsa benim oglum cok sıvı tükettiği için uyumadan önce yapıyor uyuduktan 1,5 saat sonra ve 3 saat sonra kaldırıp yaptırıyorum bidaha yapmıyor zaten