Izabella Doğum yapalı altı ay oldu Ve ben küçük bir hapsirmada tiksirmada öksürmede çocuk gibi altıma kaçırıyorum Benimle aynı dururumu yaşayan varmı umarım ayiplanip kinanmam Bunun ilacı varmı neden olur
hadiceasaf Izabella niye ayıplasın bir rahatsızlık vardır belki geçmiş olsun bilgim yok iste kalsın postunuz normal doğum yaptım ama böyle bir sorunum olmadı
Emir123ali Izabella bunu tedavisi var diye duymuştum ve benim teyzemde doğum yapmadığı halde öyleydi ama geçti diye biliyorum 4 tane çoçuğu var ama sezaryenle doğum yaptı ama bunun doğumla alakası yok bence çok geçmiş olsun inşallah çabuk atlatırırsınız
Bsrylmz Izabella benim bir akrabamda da olmuştu doğumdan sonra idrarını tutamıyordu ordaki kaslarla alakalıydı sanırım egzersiz falan vermişti doktor kasları güçlenmesi için doktora gitmenizi öneririm 🌸