Annelerim çok aklıma takılıyor fakat virusten dolayı hastaneye gidemedigim için doktorumuza danisamiyorum. 1 yaşında kızım günde 4-5 sefer bez değiştiriyorum fakat idrarı için değil kakası için. Acaba çok yediriyorum ondan mı çünkü doyurduktan sonra yapıyor genellikle ishal değil ama çok yapıyor gibi geliyor. Yardımcı olursanız sevinirim 🤗