Deletedmom514521 Kızlar 4 aylık bebeğimin kan sonuçlarında serbest t3 Yüksek çıktı ayakları kafası çok terliyordu o yüzden götürdüm bu durumla karşılaşan var mı çok üzülüyorum
Emir123ali Deletedmom514521 benim kızımınkini biz çok geç fark ettik yada sonradan çıktı anlamadık ama evet çok terliyordu çok sinirliydi çok ağlıyordu annasınıfı taramasında tiroid yüksek ve o günden 3 senedir ilaç kullanıyoruz ömür boyu kullanıcaz
Deletedmom514521 Emir123ali Bizimde topuk kanında normal çıkmıştı değerleri 2. Aydan sonra terleme başladı benden geçti sanırım emziriyorum keşke daha erken farkedebilseydiniz doktorlarında hatası ben doktora diyorum normal diyor zar zor yaptı tahlili
Emir123ali Deletedmom514521 benim kızımdada kana 2 kere baktırdık ilk yok dediler sonra olduğu kesinleşti
Deletedmom514521 Dilekbodur 1 yaşına girdi geçti denecek kadar azaldı el ayak terlemesi normalmiş ya çoğu doktor öyle dedi bana
Deletedmom514521 Dilekbodur tiroidi biraz yüksek geldi 1 hafta sonra yine bakalım dedi normal çıkınca sorun yok dedi