Bende yeni yeni alıştırdım 30 günlük bebeğim ısrarla verdim hiç almak istemedi i tukurdu ben geri verdim iki üç günümü aldı ama şimdi çok rahat hemen alıyor ve çabuk susuyor annelere kolaylık Bence uğraş pes etme derim ben diğer türlü işimi gücümü yapamıyordum şimdi çok şükür rahatim