Papatyaseverrrr sicaktam oluyor canim… cok kalin giydirme… ve duzenli hergun banyo yaptir.. banyodan sonra da mutlaka losyon ya da bebe yagi… cok fazla ise yine de bi dr a gorunmen fauda saglayabilir.. verdigi kremlerle daha cabuk gececektir… bephantol de iyi geliyor bu arada bi kac gun duzenli kullandiginda.. 🤎🧡