Selam annişler🙋🏻♀️ 6aylık değiliz (4ay 2günlüğüz) ama şuracıktan takipte kalayım💕 bizim doktorumuz bu ay içinde mama dışında meyvesuyundan elma onlarak ay sonunda da püresini vermemi söyledi.
Hiram 4aylıkken tadımlara başladık dediğiniz için yardımcı olabilir misiniz😉teşekkürler