PrensAnnesi92 Kızlar bebeğim yüyürmeye başladı sizler ilk ayakalndığında ilk adım ayakkabısı olarak ne kullandınız?
kubosunatlasi PrensAnnesi92 adidas stansmith modeli çok iyi ama ayaklar tontonsa olmayabilir denemeden almayın:)
Esraabozdemir09 Us polo almıştık ama gidip deneyip alın bazı modeller olmuyor cocukların ayaklarına. Vicco internet üzerinden almıştık ama olmadı tombik ayaklara 🤤 iade edip mağazadan poloyu almıştık