Kiz_annesi pampers pure ile başladık. 1 numarada onu kullandık. (Bi defa bittiğinde eşim bulamamış zor durumda kalmayalım diye turco mu ne almış, evlerden uzak naylon bağla daha iyi) 2 de yine pure ile devam ettik araya prizma aktif bebek girdi gayet güzel ikisi de. 3 için hazırlıklara başladık sleepy natural deniyelim dedik. Kızım hâla 2 no da ama bi gece gaz sancısından çok ağladığında belki poposu acıyordur bol olsun diye sleepy naturali açtım koydum. Bence çok güzel bir bez ama sanıyorum kullanamam. Ben kadife, saf pamuk, yün, halı,şeftali yüzeyi gibi şeylerden çok huylanan biriyim. Nefret ediyorum diyelim yazınca bile içim kötü oldu. Sleepy natural ıslandığında iç kısmı ıslak yün ya da pamuk gibi ses çıkarıyor. Çok fena benim için 🙄🙄🙄 bu nedenle bi şekilde elimdekileri bitirmeye çalışacağım ama alışamazsam bi daha almam sanırım.