Merhaba kızlar. 20 günlük bebeğim var. Bazen Günde 1 defa kaka yapıyor. Bazen de 2 günde 1 yapıyor. Amaa bezini her açtığımda çiş yapmış bezi doldurmuş. Yani bezi dolu çiş. Kaka yapmıyor. Normal mi bu? Acaba doymuyor mu? Oğlum var 1 yaşında mesela o yeni doğduğunda Günde 8 defa kaka yapardı. Ama bu yapmıyor Günde 1 defa sadece