Oglm 6 aylık ve biberon almıyor. Doktorumuz da zaten biberon önermediği için alıştırma bardağı kullan dddi
ama ağzına süt gelirse tükürüyor sevmiyor. Tüm marka biberonları denedm avent lansinoh mamajo vs. Bebegm genel olarak o fikre karşı😅 Alıştırma bardağıyla süt içiren var mı nasıl alıştırdınjz