Merhaba kızım 2 yaşında maşallah saçlarımız kıvırcık ve biraz çok 😍 çok dolaşıyor banyo sonrası taramak çok zor oluyor yada gün içinde birbirine giriyor. Şampuan kolay tarama Dalin kullanıyorum. Dalinin saç açıcı spreyi işe yaramadı. Mavi su kullanıyorum kendime onada sıkıyorum ama içime sinmiyor bide sanki saçlarını yapış yapış yapıyor gibi geliyor sonradan. Doğal olarak karanfili suya at onunla tara dediler denedim ama oda etkili olmadı. Canı acısın istemiyorum o güzel saçlarını tararken. Bana şampuan yada saç açıcı vs. Önerebilirmisiniz? ( Bu arada ne kadar güzel bir dert bu)🤗