Kizlar hayırlı geceler. Oğlum yarın 9 aylık oluyor. Doktor 9. Ayda menenjiti yaparız demişti. Ama burda okuyorum 1 yaştan erken yaptıran pek yok. Maddi olarak da biraz sıkıntıdayız şuan. 9. Ayda yaptıran var mı? Bi şekilde bulup buluşturup yaptıracağım ama güven konusunda takildim biraz. Ne düşünüyorsunuz