Oğlum 2 aylıkken konaktan dolayı çok dökülmüştü bende tamamen kestim saçlarını. Sonra zrytinyağı sürüp fırçasıyla taradım bütün konak kabuk olarak kalktı bi daha da hiç konak olmadı. Bi iki ay kel gezdi oğlum ama şuan 9 aylık her gören saçlarına bayılıyor. Çok güzel düzgün uzadı. Bildiğim kadarıyla konak kaşıntı yapıp rahatsız ediyor