spmommy Merhaba. Oğlumun ilk kez saçlarını kestireceğim. İstanbul Anadolu yakasında deneyip memnun kaldığınız yerler var mı? İnternette çok çeşitli yorumlar var size sormak istedim.
sizdenbiri34 spmommy bu dönemde kuaföre gitmek ne bileyim yani çocuk icin sakincali bence bizimkini babası kesti
spmommy Gokceninannesiiyim hayır modelli olması önemli değil ama memnuniyet önemli. İlk kesim olacağı için deneyimli birilerinin tavsiyesini almak istedim
spmommy sizdenbiri34 haklısınız. Bende çok dikkat ediyorum aylardır evden çıkmıyoruz hatta ama artık çok uzadı ve biz iki kere kesmeye çalışınca yamuk ve kötü kestik. Sayılar iyice artmadan aradan çıkaralım diye düşündük
Gokceninannesiiyim spmommy benim bi oğlum yok ama böyle bir durumda olsaydım babasına bırakırdım bu görevi o bildiği bir yere götürürdü bende karışmazdım.
sizdenbiri34 spmommy abim tanıdık bi kuaför arkadaşını eve çağırmıştı öyle kestirmislerdi bulabilirseniz öyle yapın bence