Ezel Bebeğim 2 aylik hırıltılı bir şekilde çok kötü öksürüğü var içten içten oksuruyor ateşine baktım şimdi 37.6 çıktı ateş kabul ediliyor mu acaba ne yapmalıyım bilemedim
Ezel [bilinmeyen] evet biraz büyük olsa yine birşeyler yapılırdı ama böyle zor oluyor. Teşekkür ederim
Ezel [bilinmeyen] evet ya herkes hasta çok küçük korkuyorum bronşite çevirecek diye. Gideceğim hastaneye