Karyakrcr 60 cc vermeni öneririm aynı biz de senın gibiydik 60 cc ile basladık cok aglamasının sebebi kesinlikle ya gaz ya aclık baska hıcbısey değil. Ben 60 cc vermeme ragmen doktorum bana sen bu cocugu ac bırakmıssın demıstı sutun grercekten yetmıyodu. Normalde bebeğin günde 20/25 gr alması gerekirken biz 10 gr almısız gunde doktorum aç bırakmıssın dediğinde nekadar cok ağlamıştım. Fazlasını zaten kusar sana tavsiyem duzenlı bir doktorun olsun ve ondan baskasını dinleme ama kendını iyi ifade et sutunun yetmedıgını cok agladıgını soyle gaz ilacıda önerir cok gazlı ise biagai en iyisi cok ufak pahalı ama uzun surelı gidiyor biz artık duzene girdik cok sukur cok ağlardı cok gazlı ve ac kaldıgı ıcın ağlıyo dedi doktorumuz😔zor zamanlar gözumün önüne geldi 😔