Merhaba anneler benim oğlum 7 aylık oldu emziriyorum sadece 17gün önce ilk adetim oldu bazen akıntı gibi bazen lekelenme gibi son 7gündür de aktif bi şekilde kanama olarak devam ediyor. Acaba bir sıkıntı mı var diye düşünüyorum sizlerin ilk adeti ne kadar sürmüştü benim gibi olan varmı