Ftmayldrm Merhaba hanımlar kırkım cukınca sprial taktırdım 6 ay olacak ara ara kanamalarım oldu ama adetim de oldu düzenli şekil ama bu ay gecikti hamile kalma riskim var mı acaba iki kere test yaptım negatif çıktı 6 gün falan gecikme var sizce normal mi
16Mayis Ftmayldrm merhaba canım benimde bebeğim 3.5 aylık bu konuda bilgim yok üstte kalsın diye yorum yaptım bende bebeğim 50 günlukken taktirdim spiral taktirdigimdan bugüne 2 kere kanamam oldu. Benimde sana sorum şu ara kanama ile adet kanamasıni nasıl arıyorsun ben 2 kere kanama yaşadım ama adet mi ara kanama mi bilemiyorum 😔