Momssss 3aylık bebeğim var ve yaklaşık 5 gündr sağ göğsm sızlıyor bölgesel bi kızarıklık var ve bi tarafı sert. Gitgide sağımda sütüm azaldı bebeğim 5-6 emişte 1 çekiyor süt . Bu durum geçer mi kızlar
Deletedmom16 Momssss bi doktora görün canım antibiyotik başlatır sıcak havlu koy duş al bunlar rahatlatır seni