Selam kızlar bebeğim 7 aylık nerdeyse 2 senedir saçımı boyatmadım psikolojik olarak çok zor günler atlattım.Lohusalık ve pandemi üstüste geldi bu çok zor geçti yeni yeni toparladım kendimi ve bugün saçlarımı boyatmak istedim belki daha iyi bir ruh haline geçerim diye😌Sorun şu ki emziriyorum ve şuan pişmanlık var☹️Emzirirken boyatan oldu mu acaba 😢