Selamunaleyküm kızlar 3 yaşında oğlum var yaklaşık 3 ay oldu tuvalete alıştırdım konuşmuyor ama her şeyi anlıyor biliyor babaanne ve dede ile yeni ayrıldık 1 sene oldu çok seviyorlar sürekli bizde kalsın yazlığa götürcem falan istiyorlardı bende çeviriyorum kibar bi dille bir de kardeşi var 10 aylık kıskanıyor zaten neyse 10 gün önce yazlığa gittiler eymenide götürmek istediler eşim gönder dedi ben istemedim ama bi yandan da istedim orası rahat alan bahçe var deniz var oynar diye babaanneside güzel bakıyo ama orada kaldı her dediği yapılmış malum eve gelirken çok sevinmiş beni gördü oley oley yaptı zaten çok çok sevindi bende yolunu gözledim deli oldum orada birkaç kere altına yapmış ben dedim ben yokum diye yapıyo kesin ama hiç ağlamamış sadece sürekli uyanıp su istemiş eve geldi baktım yine altına yapıyor haalbuki kendi tuvalete gidiyodu beni istemiyordu ben yaparım gibisinden ne oldu yavruma çok üzülüyorum benim evladım değişmiş geldi keşke göndermeseydim o mutlu olsun derken hata mı yaptım bilmiyorum şimdi bana tekrar alışsın diye ne yapayım sürekli ilgilenme çabasındayım ama sanki yetmiyo