Aysecendeoglu44 bugün düşme günü sanırım. Bnm bebeğimide babası koltuktan düşürdü. Doktorumuz birşeyi yok dedi. Kusma vs. Olmadı. Ama genel bilgi olarak doktorumuz şunu dedi. Düştüğünde bilinç kaybı aşırı kusma sonrası gözde kayma burunda kanama varsa (sonrası dediğim düştükten hemen sonra) en yakın hastaneye götür dedi. Kusmadı , bilinç kaybı yok , gözlerde kayma yok ve oyuncağını takip ediyor, kollar ve bacaklar eskisi gibi hareket ediyorsa mümkünse kendi doktorunuza götürün değilse herhangi bir doktora götürün dedi. Çok geçmiş olsun.