kahvekokusuu Emzik,biberon asla vermeyin gak dese meme guk dese meme verin. Benm bu şekilde hep 1.5 kg ya yakın almıştı her mızmızlanmasında emzirin bol bol emzirin. Siz de kaliteli beslenin. Bol su için gece uykusunh alın,alamıyorsanjz ailede birinden yardım isteyin öglenleri uyuyun..
Moralinizi bozmayın sağlıklı oldugu için şükredin🙏