Ozge20 Merhaba arkadaşlar 40 günlük kızımın göbek bağında parça kaldığı için doktor yaktı ama hala koyu sarı akıntı devam ediyor sonra kuruyor ama işe yaramadı gibi bunu yaşayan var mı
Tugbadrsn Ozge20 aaa cidden mi çok geçmiş olsın canım doktora tekrar götür sanırım iltihap kapmış krem yszar sana antibiyotikli o kurutur benim oğlumdada aynısı oldu bi parçası kalmıştı suya tenas edince sarı akıntoya dönüştü aksatmayın
Nurersel Ozge20 uzun bi süre yaşadık bu anlattığınız durumu tam 8 kere yakıldı kızımın göbeği sonra düzeldi çok şükür
ZeynepElifDuru Ozge20 merhaba bizim göbeği de yaktı ama 20 günlük falan yani o sorun kalktı ilk başlarda geldi yine akıntı ama senin 40 gün olmuş bence mutlaka doktora götürmelisin
menis_21 Ozge20 Bizde yaşadık 2 defa yakıldı sonra kuruyup kabuklandi o kabukta belli bir sure sonra düştü geçti merak etmeyin geçiyor…..
Mom090 Ozge20 K vitamini az gelmiş demişti doktorumuz tekrar gidip K vitamini iğnesi yaptırdık direkt düzeldi
asellina20 Ozge20 tekrar doktora götürün. Bazen ilk seferde kurumuyor. Benim kzımınki kocaman et olmuştu artık. Koparttı doktorlar