Nnefes 2.ayı bitirdik 3 tane aşı vuruldu ve rotavirus aşısı da dahil 15 saat geçti üstünden ateşi yok ama gece uyurken çıkarsa diye korkuyorum bı uyursam zor uyanırım sanırım yorgunluktan ne yapmalıyım acaba fikri olan arkadaşlar 🥴
Misskokulum Nnefes benim oğlumun hiç çıkmadı çok şükür bu zamana kadar 11 aylık su an alarm kurun isterseniz içiniz rahat etmeyecekse geçmiş olsun
jap Nnefes aşılarda hiç ateşlenmedi benim kızım. Emmeye kalkmıyo mu gece uyandığında anlarsınız zaten
bianneeee Nnefes yapabilir gece takip edin benim kızımın aşılarını da sabah erkenden yaptırmıştım gece ateşlendi