Tecrübeli anneler, lütfen yardım eder misiniz?
23 günlük bebeğim var, sütümün artması için sütümü sağmam gerektiğini söylediler. Ben de bebeğimi emzirip, o uyurken kalan sütümü sağım yapıyorum.ama hep içimde bi korku var ya göğüslerim hemen dolmazsa diye. Bugün örneğini yaşadım 1 saat önce sağım yaptım ama bebeğim uyumadı hemen uyandı, uyutmaya çalışırken emeli 2 saati geçmiş oldu tabi, tekrar emzireyim dedim ama emdikçe sinirlendi çığlık çığlığa ağlamya başladı daha önce yaşamadım böyle bişey. Önce uyku sıkıştırdı sandım sonra sağdığım 30 cclik sütü biberonla verdim rahatladı.. artık sağım yapmaktan korkuyorum. Doysa bile belki de içebileceğinden daha az içiyordu yavrum diyorum. Bilmiyorum olması gereken ne, göğüsler ne kadar sürede doluyor? 🙁 böyle bir durum yaşayan çözen var mı?
artık hiç sağma yapmayıp emzirmeli miyim? Sütüm artsın işe başladığımda da stok yaparım diye düşünmüştüm..