Şaka mı geliyor size bu hastalık acaba? Düşünmeye gerek bile yok, test yaptırın veya yaptırmayacaksanız bile kendinizi karantinaya alın. Bu şekilde insandan insana yayılıyor bu virüs. Kimseyi düşünmeyin gözünüzü seveyim, kim ne derse desin boşverin ya.