Busranisa zaten 3 ayı bitince yerinde durmak istemeyecek sürekli bir ağlama modu oluyor hareketli ben uyuyunca anca işimi yapabiliyordum daha sonra 7 aylık olunca yurutece koydum şimdi oda oda peşimden geliyor 😂😂 yani tabikide sizin kararınız ama ben yararını görmedim boşa masraf ettiğime yaniyorum