Bebeğim 15 aylık ama 10.ayindan beri aynı kiloda☹️aynı kilo.olmasi da umrumda değil.yemiyor kahvaltıdan nefret ediyor.cok üzülüyorum bu duruma.keske yese yese kilo almasa.geliyor gidiyor anne sütü başka bişey yok.nutrigen üzüm şurubu aldın hiçbir faydası yok.cok üzülüyorum artık.bide çevremde ay ne kadar küçük kalmış bu zorla yedir ya bu hiç gelişmez demiyorlar mi kafayı yiyorum artık.kizlar nasıl düzelecek bu çocuk bir akıl verin ya